Soukromý hygienik s.r.o.

STRATEGICKÁ PR KAMPAŇ: SOUKROMÝ HYGIENIK s.r.o.

KLIENT

Soukromý hygienik s.r.o. je poradenská služba, která pomáhá firmám v jejich provozech zavádět potřebné hygienické zásady, aby svým zákazníkům nabídly co nejkvalitnější služby. A v případě kontroly státní hygienou tyto firmy obstály na výbornou.

ZADÁNÍ

  • Zvýšit povědomí o značce Soukromý hygienik, která nabízí služby a poradentství v oblasti hygieny a dodržování hygienických předpisů.
  • Naučit se, jak služby Soukromého hygienika lépe prodávat potenciálním klientům.
  • Oslovit a získat nové klienty díky kvalitní mediální profilaci.

ŘEŠENÍ

  • Po důkladné analýze jsme vytvořili strategii pracující se silným, v ČR několik let rostoucím trendem zájmu o jídlo, a to kvalitní jídlo, jehož hlavním mediálním hybatelem a podporovatelem je šéfkuchař Zdeněk Pohlreich (televizní pořady Ano, šéfe!, Už dost! a další).
  • Naše strategie zájem o kvalitní jídlo posouvá dál, do roviny zájmu o to, zda a jak byly při přípravě jídla dodrženy hygienické zásady. V obchodní rovině jsme positioning nastavili tak, že stejně jako lidé mají své kadeřníky, automechaniky, právníky, podnikatelé v gastronomii mají svého odborníka na hygienu, soukromého hygienika, který dohlíží, aby měli vše v otázce hygieny v naprostém pořádku.
  • Systém nálepek „Garance kvality“ Soukromého hygienika pro ověřené provozy
  • Vzhledem k letnímu období jsme positioning odborníka a zásah širší cílové skupiny podpořili aktuálními tématy, vždy ve formě desatera, doplněno infografikou: Jak správně skladovat potraviny v ledničce, Jaké hygienické předpisy je nutné dodržovat na dětském táboře, Na co si dávat pozor při grilování.
  • Pro obchodní zásah na cílovou skupinu podnikatelů v gastronomii, jsme vypracovali strategii účasti na klíčových gastronomických akcích v regionu – Garden Food Festival Zlín (3.-4.9.2016).
  • Konzultantky Soukromého hygienika jsme vyškolili v tom, jak jednat se zákazníkem a jak nejlépe prodat služby.

REALIZACE A VÝSTUPY

TV NOVA

  • 2x reportáž v Televizních novinách, nejsledovanějším zpravodajském pořadu v České republice (Jak ukládat potraviny do ledničky – 21/7, Letní tábory – 6/8)
  • Sledovanost: 2.125.000 diváků celkem

FACEBOOK

  • 8 příspěvků
  • Imprese: 7.100 celkem bez užití reklamy

GARDEN FOOD FESTIVAL ZLÍN

  • vlastní show jako součást programu na stage, host herečka Markéta Hrubešová, nástup po show Zdeňka Pohlreicha
  • Návštěvnost: 10.000 +
  • Oproti původním 150.000 Kč za účast bez vystoupení na pódiu se podařilo vyjednat účast s vystoupením za 15.000 Kč

NÁLEPKOVÝ SYSTÉM GARANCE KVALITY

  • Po 12 měsících od startu kampaně rozdáno 30+ nálepek

REFERENCE

“Pokud se chcete prosadit na trhu podnikatelského světa, pokud chcete, aby Vás všichni viděli, pokud chcete originální kampaň, vyberte si společnost Strateggo. Se spoluprací s Honzou a Majou jsme byli velmi spokojení, jejich lidský a přátelský přístup nám velice pomohl k posunutí naší značky, abychom mohli ukázat lidem v ČR, o co nám ve společnosti Soukromý hygienik s.r.o. jde.”
Jolana Knobová, jednatelka Soukromý hygienik s.r.o.