Krizová komunikace


Chcete-li chránit vaši organizaci, musíte v co nejkratší době prokázat schopnost rychlé a přesné komunikace se všemi zúčastněnými stranami.

Otestujeme vaši připravenost, vytvoříme krizové scénáře, a pokud se do krizové situace dostanete, okamžitě vám pomůžeme krizi řešit, plně ve vašem zájmu a s ohledem na vaše firemní hodnoty.

Vytvořili jsme pre-audit krizové komunikace, díky kterému si do 10 minut a zdarma ověříte, jak jste připraveni na krizovou komunikaci. Výsledek porovnejte s indexem připravenosti a my vám doporučíme další kroky.

1. Vyplňte dotazník níže. 

2. Porovnejte svůj výsledek s indexem připravenosti. 

3. Na základě vašeho výsledku vám doporučíme další postup.


Služby

AUDIT KRIZOVÉ KOMUNIKACE

Otestujeme, jak jste připraveni. Teoreticky, ale i prakticky. Jaké máte s krizovou komunikaci zkušenosti? Jak rychle jste schopni reagovat? Jak pracují vaší klíčoví lidé pod tlakem krizové situace? Vyzkoušíme, zda funguje krizový tým a jak jste schopni naplňovat krizový plán a krizové postupy. 

KRIZOVÝ PLÁN

Při řešení možné krize je nezbytné být připraven na jakoukoli situaci. Ve spolupráci s klienty usilujeme o to, abychom problémy identifikovali dříve, než se objeví. Připravíme vás na různé krizové scénáře, abyste byli v případě problému schopni rychle a správně reagovat. Připravíme mluvčí, kontakty na média a tiskové zprávy.

MEDIÁLNÍ TRÉNINK

Ve spolupráci se zkušenými novináři vás připravíme na nepříjemné stresové situace. V praxi vyzkoušíme, jak je klíčový mluvčí schopen reagovat na obtížné novinářské dotazy na mikrofon a na kameru. 

ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE

Klientům poskytujeme kompletní servis i ve chvíli, kdy krizová situace nastane. Jsme k dispozici 24/7. Monitorujeme média, sociální sítě, komunikujeme se zainteresovanými stranami. Přes noc jsme schopni připravit scénář krizové komunikace a vytvořit sdělení, která vám pomohou situaci vyřešit.

REPUTAČNÍ MANAGEMENT

Pro klienty připravíme komunikační plán, který stojí na důsledné analýze prostředí klienta a odvětví, ve kterém se pohybuje. Nastavíme komunikační kanály, zvolíme správný tón komunikace, který bude rezonovat ve vaší cílové skupině. Komunikujeme s médii, připravujeme eventy a workshopy, abychom posílili a upevnili klientovu značku.


Články

Krizová komunikace: Tři nejčastější pochybení

Většina kybernetických útoků způsobí lidský faktor. Komunikační oddělení se prevencí ve firmách věnují jen málo.

Nejčastěji používané strategie v krizové komunikaci


Kontakt

Jan Císař – Senior PR & Marketing Manager

jan.cisar@strateggo.cz

+420 721 113 381