Srovnejte váš výsledek s indexem a získejte základní hodnocení úrovně komunikace vaší školy.
Výsledek, který jste obdržel/a v emailu, je uveden na škále -90 až 180 bodů. Zápornými hodnotami byly obodovány odpovědi, které představují základní pochybení v řízení. Naopak vysoce byly bodovány odpovědi, které představují zavedení aktuálních marketingových trendů.
Červená
Chybí vám základní pilíře a pravidla v řízení komunikace. Pravděpodobně věnujete marketingovým aktivitám málo úsilí. Doporučujeme vám soustředit se na základy:
Oranžová
Vaše škola se snaží a pravděpodobně máte nastaveny základní pravidla a procesy v řízení marketingové komunikace. Zaměřte se na poznání cílových uchazečů a zeptejte se vašich žáků, jaký styl komunikace jim vyhovuje. Nebojte se novinek a nových formátů.
Zelená
Víte, co děláte a nejspíš vidíte ovoce své marketingové práce. Pro ještě lepší výsledky sledujte trendy a zapojte žáky – jako zástupci cílovky vám nejlépe poradí, jak vaši komunikaci co nejvíce vyšperkovat.
Výsledky a výše uvedená doporučení si nekladou za cíl nahradit plnohodnotný audit a plán marketingové komunikace. Pokud nejste spokojeni s výsledkem, kontaktujte nás. Podrobně rozebereme vaše odpovědi, doplníme o další otázky s cílem provést komplexní audit a sestavit profesionální plán marketingové komunikace.
> Školení komunikace na sociálních sítích
> Marketingová komunikace
Potřebujete rychlou a efektivní radu, jak na to? Představíme vám aktuální trendy sociálních médií a jak s nimi pracovat v kontextu generace současných žáků středních škol. Zaměříme se jak na práci se současnými žáky, tak na uchazečské kampaně.
8 000 Kč bez DPH
/ časový rámec: trvání 2 hod. (neomezený počet účastníků)
/ výstupy: video záznam ze školení, pracovní sešit s úkoly, na čem pracovat
Vaše škola je značka a její hodnota má přímý vliv na kvalitu uchazečů o studium. Zaměříme se na konkrétní příležitosti a hrozby, kterým čelí vaše škola: provedeme audit současné komunikace, uděláme průzkum mezi vašimi žáky. Díky tomu získáme pravdivý pohled na vaši situaci a připravíme odpovídající řešení.
23 500 Kč bez DPH
/ časový rámec: 2 týdny sběr dat a podkladů, vyhodnocení, příprava a konzultace, interaktivní workshop (3 hod., neomezený počet účastníků)
/ výstupy: audit marketingových aktivit školy, průzkum hodnotící zájmy a preference mezi žáky, video záznam z workshopu, pracovní sešit s úkoly, finální report s doporučeními pro okamžité úpravy
Jsme specialisté na strategickou komunikaci. Pracovali jsme pro sedm univerzit v Česku a na Slovensku, pro než jsme řídili 20 marketingových projektů.
V naší praxi se opíráme o data. Ta jsou základem funkční komunikační strategie, která určuje silné stránky vaší školy a využívá je pro získání konkurenční výhod. Strategie zároveň plánuje, jak silné stránky vyžít v dostupných příležitostech.
Jan Císař – Marketing Manager
jan.cisar@strateggo.cz
+420 721 113 381
Kancelář: Blanická 25, 12000 Praha
IČ: 75350351, DIČ: CZ8901095236