Srovnejte váš výsledek s indexem a zjistěte, jak jste na krizovou komunikaci připraveni.
Chybí vám základní pilíře pro řízení krizové komunikace. Pravděpodobně byste v případě krizové situace jen těžko uhájili reputaci vaší společnosti. Doporučujeme vám provést analýzu rizik a podle nich sestavit krizový tým a základní pravidla postupu.
Vaše společnost pravděpodobně nemá nastaveny procesy, které umožňují krizovou komunikaci řídit. Zaměřte se na krizové scénáře postupu, dobře rozdělte kompetence a určete pravidla, která vám umožní rychlou reakci na krizovou situaci.
Jste na dobré cestě ke zvládnutí krizové komunikace. Pravděpodobně máte nastaveny procesy řízení a rozdělili jste kompetence v krizovém týmu. Klíčová je pro vás rychlost a kvalita komunikace, proto doporučujeme zavést simulace krizových scénářů.
Vypadá to, že jste na případnou krizovou komunikaci dobře připraveni, máte s ní zkušenosti , nebo máte v týmu zkušené profesionály. Klíčová je pro vás prevence a monitoring hrozeb.
Výsledky a výše uvedená doporučení si nekladou za cíl nahradit plnohodnotný audit připravenosti krizové komunikace. Pokud nejste spokojeni s výsledkem pre-auditu, kontaktujte nás. Podrobně rozebereme vaše odpovědi, doplníme o další otázky s cílem provést komplexní audit a sestavit plán krizové komunikace.
> Audit krizové komunikace
> Sestavení pravidel pro řízení krizové komunikace
> Sestavení rámcových scénářů pro postup při nejpravděpodobnějších hrozbách
> Mediální trénink
Otestujeme, jak jste připraveni. Teoreticky, ale i prakticky. Jaké máte s krizovou komunikaci zkušenosti? Jak rychle jste schopni reagovat? Jak pracují vaší klíčoví lidé pod tlakem krizové situace? Vyzkoušíme, zda funguje krizový tým a jak jste schopni naplňovat krizový plán a krizové postupy.
Při řešení možné krize je nezbytné být připraven na jakoukoli situaci. Ve spolupráci s klienty usilujeme o to, abychom problémy identifikovali dříve, než se objeví. Připravíme vás na různé krizové scénáře, abyste byli případě problému schopni rychle a správně reagovat. Společně vytvoříme postupy a scénáře, kterým může čelit a dopředu hledáme řešení. Připravíme mluvčí, kontakty na média a tiskové zprávy.
Ve spolupráci se zkušenými novináři vás připravíme na nepříjemné stresové situace. V praxi vyzkoušíme, jak je klíčový mluvčí schopen reagovat na obtížné novinářské dotazy na mikrofon a na kameru.
Klientům poskytujeme kompletní servis i ve chvíli, kdy krizová situace nastane. Jsme k dispozici 24/7. Monitorujeme média, sociální sítě, komunikujeme se zainteresovanými stranami. Přes noc jsme schopni připravit scénář krizové komunikace a vytvořit sdělení, která vám pomohou situaci vyřešit.
Pro klienty připravíme komunikační plán, který stojí na důsledné analýze prostředí klienta a odvětví, ve kterém se pohybuje. Nastavíme komunikační kanály, zvolíme správný tón komunikace, který bude rezonovat ve vaší cílové skupině. Komunikujeme s médii, připravujeme eventy a workshopy, abychom posílili a upevnili klientovu značku.
Krizová komunikace: Tři nejčastější pochybení
Nejčastěji používané strategie v krizové komunikaci
Jan Císař – Senior PR & Marketing Manager
jan.cisar@strateggo.cz
+420 721 113 381